Ενημέρωση γονέων σχετικά με το KID STARTUPPER


Η καινοτομία συναντάει την εκπαίδευση!

Τι προσφέρει το πρόγραμμα σπουδών μας:

Οι μαθητές μπορούν να ξεκινήσουν το πρόγραμμα σπουδών στην ηλικία των 10, 11 ή το πολύ 12 ετών.


Έχετε 2 επιλογές:

1)  Να παρακολουθήσετε το 5-ετες πρόγραμμα σπουδών μας σε κάποιο από τα εκπαιδευτικά κέντρα με τα οποία συνεργαζόμαστε (Σχολεία, Φροντιστήρια, ΚΔΑΠ, Κέντρα Μελέτης)

1ος Κύκλος:   Δημιούργησε το πρώτο βιογραφικό σου. Επαγγελματικός προσανατολισμός. Χτίσε το επιχειρηματικό σου δίκτυο.
- 2ος Κύκλος:  Δημιούργησε την επιχείρηση σου, προώθησε την και φτιάξε το brand name σου.
- 3ος Κύκλος: Δημιούργησε το επιχειρηματικό σου πλάνο, Η μέθοδος των «Πρώτων Αρχών» του Αριστοτέλη. "Pitching".
- 4ος Κύκλος: Ηλεκτρονικό επιχειρείν. Η παγκόσμια αγορά. Φτιάξε το πρώτο σου e-shop.
- 5ος Κύκλος: Μάθε για την “Πράσινη” επιχειρηματικότητα. Γίνε Green.

 

2) Να παρακολουθήσετε ατομικά από την άνεση του υπολογιστή του σπιτιού σας το 3-ετες πρόγραμμα σπουδών μας (περιέχει το μάθημα και σε video on demand).

1ος Κύκλος:   Δημιούργησε το πρώτο βιογραφικό σου. Επαγγελματικός προσανατολισμός. Χτίσε το επιχειρηματικό σου δίκτυο.
- 2ος Κύκλος:  Δημιούργησε την επιχείρηση σου, προώθησε την και φτιάξε το brand name σου.
- 3ος Κύκλος: Δημιούργησε το επιχειρηματικό σου πλάνο, Η μέθοδος των «Πρώτων Αρχών» του Αριστοτέλη. "Pitching".


Η πλατφόρμα μας

Το Kid Startupper, είναι μια ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα που σκοπεύει στο να αναπτύξει τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία των παιδιών σχετικά με την επιχειρηματικότητα. Στόχο του έχει να διδάξει στα παιδιά τόσο την επιχειρηματικότητα, όσο και το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Η εκπαιδευτική μας πλατφόρμα λειτουργεί μετά από εγγραφή των μαθητών στα αντίστοιχα τμήματα παρακολούθησης των μαθημάτων που ολοκληρώνονται σε σχεδόν 9 μήνες. Η καινοτόμος εκπαιδευτική μας πλατφόρμα είναι εμπνευσμένη από συμπεράσματα στα παγκόσμια συνέδρια επιχειρηματικότητας νέων και νέων τεχνολογιών (WEBIT, WEB-SUMMIT, TED-Talks, ENTREDU) καθώς και από το πρότυπο σχολείο TALBOT των ΗΠΑ.

Μέσα από την καινοτόμο αυτή εκπαιδευτική πλατφόρμα τα παιδιά μπορούν:
- Να διαλέξουν το «αγαπημένο τους επάγγελμα» και να ασχοληθούν για πρώτη φορά με αυτό.
- Μαθαίνουν ότι η επιχειρηματικότητα στις μέρες μας απαιτεί τη χρήση των νέων τεχνολογιών και αντιλαμβάνονται από μόνα τους πόσο σημαντικό είναι αυτό.
- Μαθαίνουν να δημιουργούν το πρώτο τους «ολοκληρωμένο επαγγελματικό βιογραφικό».
- Μαθαίνουν να επιχειρούν πάνω στο αγαπημένο τους επάγγελμα δημιουργώντας την πρώτη τους ψηφιακή εικονική επιχείρηση.
- Μαθαίνουν να αναζητούν συνεργασίες για την επιχείρηση τους.
- Μαθαίνουν να αναζητούν και να εντοπίζουν δυναμικά στελέχη που θα τους βοηθήσου στην ανάπτυξη της επιχείρησης τους.
- Μαθαίνουν να αναζητούν γνώσεις και ιδέες πριν να υλοποιήσουν αυτό που πραγματικά θέλουν να κάνουν (μέθοδος Πρώτων Αρχών).
- Μαθαίνουν να μοιράζονται τις γνώσεις που απέκτησαν και να τις ανταλλάσσουν με τους συμμαθητές τους (Ήθος).

Στόχος της πλατφόρμας μας είναι βοηθήσει τα παιδιά να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους και να αναδείξουν τις ικανότητες τους στο χώρο της επιχειρηματικότητας από τις πολύ μικρές κιόλας αυτές ηλικίες. Ακόμα να ανακαλύψουν κλίσεις που μπορεί να έχουν πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο επαγγελματικό τομέα και να αγαπήσουν πράγματα που ίσως μέχρι τώρα να τους ήταν άγνωστα.

Διακρίσεις 

Η καινοτόμος εκπαιδευτική μας πλατφόρμα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ενώπιον των τεχνολογικών κολοσσών Google, Microsoft και DELL στα διεθνή συνέδρια επιχειρηματικότητας και νέων τεχνολογιών WEBIT και WEB SUMMIT που πραγματοποιήθηκαν το 2014. Για την σχεδίαση και δημιουργία της πλατφόρμας μας χρησιμοποιήθηκαν οι πιο σύγχρονες γλώσσες προγραμματισμού και εργαλεία πληροφορικής (η όλη διαδικασία της μελέτης, έρευνας, κατασκευής καθώς και των ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν, διήρκησε περίπου 4 χρόνια). Βραβεύτηκε στα "Education Leaders Awards" του 2018 που πραγματοποιήθηκαν στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και παρουσιάστηκε στο "Διεθνές Συνέδριο για την ανάδειξη της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας" στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Μπορώ να εγγραφώ από μόνος/μόνη μου στο Kid Startupper;

Έχετε βασικά 2 επιλογές:

- Η πρώτη είναι να εγγραφείτε μόνοι σας ατομικά, αν επιλέξετε το πακέτο “Για Μαθητές Ατομικά”. Σε αυτή την περίπτωση θα παρακολουθήσετε το 3-ετες πρόγραμμα σπουδών μας από την άνεση του σπιτιού σας, ατομικά, με τη βοήθεια του αυτοματοποιημένου προγράμματος διδασκαλίας μας (μαθήματα με video on demand). Δε θα χρειαστεί να εγγραφείτε και να παρακολουθήσετε τα μαθήματα σε κάποιο φροντιστήριο.

- Η δεύτερη επιλογή σας είναι να εγγραφείτε σε κάποιο σχολείο, φροντιστήριο, ΚΔΑΠ, κέντρο μελέτης κλπ και να παρακολουθήσετε εκεί το 5-ετες πρόγραμμα σπουδών μας (διδασκαλία εντός της τάξης από τον/την εκπαιδευτικό).

Αν δοκιμάσετε να κάνετε εγγραφή στο Kid Startupper χωρίς να έχετε επιλέξει μια από τις 2 προηγούμενες επιλογές, ουσιαστικά θα είναι σαν να υποβάλλετε μια απλή αίτηση εγγραφής. Η πλατφόρμα δεν θα ανοίξει για εσάς.



Η εκπαιδευτική μας πλατφόρμα στηρίζεται σε θεμελιώδεις μαθησιακές διαδικασίες:

1. Αυτογνωσία
2. Κριτική σκέψη
3. Δυνατότητα της επιλογής
4. Ανάληψη πρωτοβουλιών
5. Λήψη αποφάσεων
6. Διαχείριση χρόνου
7. Διαχείριση επιλογών
8. Συνεργασία


 Παιδαγωγική Αξία Vs Ανταγωνιστική Μορφή:

- Αναπτύσσεται σε όλες τις κοινωνικές ομάδες (διαφορετικών ή ταυτόσημων προσδοκιών, ενδιαφερόντων ικανοτήτων, κοινωνικής ή άλλης διαφορετικότητας κλπ)
- Εκδηλώνεται με ποικίλους τρόπους και ανάλογα με το ηθικό, κοινωνικό και συναισθηματικό επίπεδο του ατόμου ή της ομάδας.
- Στόχος μετατροπής του ανταγωνιστικού κλίματος, σε κλίμα συνεργασίας, εποικοδομητικού διαλόγου, αλληλοσεβασμού και αποδοχής της διαφορετικότητας, ανεκτικότητας με την έννοια της ευρύτητας πνεύματος κλπ


 Ερμηνεία και παιδαγωγική ανάλυση για τον όρο «Επιχειρηματικότητα»:

- Ευρηματικότητα
- Συνεργασία
- Συναλλαγή
- Διαπραγμάτευση
- Χρήση του ρίσκου και αποδοχή της αποτυχίας
- Ανάληψη πρωτοβουλιών
- Ας βγάλουμε την επιχειρηματικότητα από το λήθαργο


 Τα χαρακτηριστικά των ατόμων ή των ομάδων που ασχολούνται με την επιχειρηματικότητα.

- Ανάληψη πρωτοβουλιών
- Μετατροπή οποιωνδήποτε πόρων έχουν σε πρακτικές εφαρμογές
- Κατανομή χρόνου
- Ανάληψη ρίσκου
- Συνεχής αξιολόγηση της πορείας και των μέσων
- Αποδοχή της αποτυχίας
- Επαναπροσδιορισμό της πορείας


 Η επιχειρηματικότητα ως κουλτούρα:

- Η επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση ΔΕΝ συνδέεται αποκλειστικά και μόνο με την ίδρυση και ανάπτυξη μιας επιχείρησης.
- Το επιχειρηματικό πνεύμα δεν είναι απαραίτητο μόνο στους επιχειρηματίες
- Είναι η ανίχνευση και η κινητοποίηση των ταλέντων και των δυνατοτήτων για έκφραση και δημιουργία.
- Είναι η υπέρβαση των αναστολών μπροστά στο ενδεχόμενο της αποτυχίας
- Είναι οι επιστημονικές γνώσεις και οι έξυπνες ιδέες μεταμορφωμένες σε καινοτόμες εφαρμογές.
- Είναι η τόλμη για συμμετοχή στο κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό γίγνεσθαι
- Είναι αλλαγή στάσης ζωής και αξιοποίηση της γνώσης και της τεχνολογίας προς όφελος των ανθρώπων


 Ως εκπαιδευτικοί οφείλουμε να προσφέρουμε ευκαιρίες στο κάθε παιδί:

- Να δημιουργεί κάτι από το τίποτα
- Να βλέπει τις ευκαιρίες όταν οι άλλοι βλέπουν το ακατόρθωτο και το χάος
- Να κοινωνικοποιείται σε ομάδες ικανοποιώντας τις δικές του ικανότητες και αναγνωρίζοντας τα ταλέντα των άλλων
- Να γνωρίσει και να εκφράσει τον τρόπο που θα ενεργήσει ιδιαίτερα στις δύσκολες περιπτώσεις
- Να μάθει να εξοικονομά τα λεφτά του ιδιαίτερα όταν τα χρειάζεται πιο πολύ από κάθε άλλη φορά
- Να εργάζεται έξυπνα


 Γιατί θεωρείται αναγκαία η εισαγωγή της επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση:

- Προλαμβάνουμε την ανεργία και τον κοινωνικό αποκλεισμό
- Ανιχνεύονται ταλέντα και παράλληλα τα ταλέντα αυτά δραστηριοποιούνται
- Ενθαρρύνεται η αυτοπραγμάτωση των παιδιών


 Δεξιότητες και στάσεις που αποκτούν τα παιδιά:

- Επικοινωνίας
- Προσαρμοστικότητας
- Ανεκτικότητας /ευρύτητας πνεύματος
- Αποδοχής της διαφορετικότητας
- Συνεργασίας
- Γρήγορης αντίδρασης σε προκλήσεις
- Ευρηματικότητας
- Ανάληψης πρωτοβουλιών
- Διαχείρισης επιλογών

Κ. ΚΟΥΡΣΑΡΟΥ


Η γνώση είναι το βασικό στοιχείο της προσωπικής εξέλιξης και της κοινωνικής ανάπτυξης!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι προσφέρει το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα;

Επιχειρηματικότητα στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ;